Kreatywne wyzwanie fotograficzne Być kobietą - małe podsumowanie



We wrześniu Natalia z bloga Jest Rudo zorganizowała wyzwanie fotograficzne "Być kobietą". Miało skłonić nas do poświecenia sobie odrobiny czasu na małe przyjemności, a przy okazji cyknięcie foteczki ; ) Wyzwanie zawierało 15 kreatywnych zadań, tak więc 15 zdjęć. Mi udało się spełnić wszystkie punkty, a zdjęcia publikowałam na Instagramie. Jeśli jesteście ciekawe małe skrótu to zapraszam dalej ; )



Zdjęcia ustawione są po kolei (od lewej do prawej ; )), według numerów wyzwań. Więcej informacji tutaj.



Pierwszy raz brałam udział w jakimś blogowym wyzwaniu, ale muszę przyznać, ze to naprawdę świetny pomysł! Wyzwania był zróżnicowane, więc nie było nudy. Do tego fajna zabawa podczas robienia zdjęć, oraz główny cel, czyli pamiętanie o tym, aby znaleźć trochę czasu dla samej siebie ; )

Generalnie bardzo przyjemna akcja, mam nadzieję, że w przyszłości mogę liczyć na jakąś powtórkę ; )


12 komentarzy:

  1. Szkoda, że przegapiłam to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akcja świetna:) Warto pamiętać o sobie i dopieszczać swoją kobiecą naturę, bo wtedy czujemy się szczęśliwe, a jeśli my jesteśmy szczęśliwe to zarażamy tym szczęściem najbliższe otoczenie. W twoich zdjęciach na pierwszy plan wysuwa się radość i oglądając je aż się uśmiechnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ze wszystkim! Warto pamiętać nie tylko o innych, ale również o sobie ; )

      Usuń
  3. też brałam udział i śledziłam Cię na instagramie :) to zdjęcie "zaprzyjaźnionych" palcowych ludzików mnie rozbroiło :) Camili Lackberg jeszcze nie czytałam choć kilka osób poleca, opłaca się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie klimaty, to myślę, że się nie zawiedziesz ; ) Ale myślę, że też fajne na początek, gdy zaczyna się czytać kryminały. Generalnie mi bardzo pasuje styl pisania autorki, bardzo wciągające książki ; )

      Usuń
  4. Obserwowałam na Instagramie ;) A co do zdjęć, bardzo przypadło mi do gustu to z kubkiem (zapewne przez te idealne paznokcie ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja podglądałam Twoje zdjęcia i bardzo mi się podobały! Masz rękę do aparatu ; )

      Usuń
  5. Zdjęcia przepiekne, wszystkie bardzo bardzo kobiece! Gratuluję wytrwałości w wyzwaniu i fajnego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadły mi w oko Twoje buty z "na nogach". Coś w tym stylu szukam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.